Snopes.com is run by Communist Liberals!

Snopes.com is a great website. I’d estimate that at least 1.7 million people (a figure I just pulled out of my ass like so many Tea Party organizers) visit Snopes.com every day to settle silly little arguments over some dumb “fact” that someone heard off the Internet that sounds just too ridiculous to be true. Beyond debunking things like Old Wives Tales and rumors about Coca-Cola, Snopes has also turned their attention in recent years to cataloging and analyzing rumors, myths, stories, pictures, and all the rest of it from events like 9/11 and Hurricane Katrina.

And wouldn’t you know it, things have gotten so ridiculously stupid with the Birther/Tea Party movement that Snopes has even dedicated their valuable time to debunking pretty much everything that has come out of the mouth of Orly Taitz, Steve Elliott (the guy in charge of Grassfire.org and Resistnet.com), Rush Limbaugh, various chain e-mails, racist photochops, and everything else those illustrious “Patriots” have come up with. Before getting started I’d just like to point out the sheer number of Snopes posts about President Obama rumors and how 98% of those rumors are marked with a red “this-is-utterly-bullshit” dot (yes it is true that the winning number for the Pick-3 in Illinois lottery was 6-6-6 the day Obama was sworn in as President, why has Glenn Beck not made light of this scandal yet?). But further more, and even more importantly, you can’t trust ANYTHING Snopes has to say about ANY matter WHATSOEVER PERIOD END OF STORY because it’s run by Communist Fascists according to the same Birthers who Snopes likes to debunk.

For whatever reason this “Associated Press article” that asserts that Orly’s Obama eligibility court case is being heard by the Supreme Court just won’t die. For smart people like us at TarsTarkas.net and you the reader it means more eye-rolling and sighing, but for the echo-chamber loving Birther movement it means continually getting outraged by the same fake news article every two months and having to be talked down to by another Birther who found out it was fake the last time the article surfaced. For your enjoyment here is the text of this fake AP article (notice the language in it and how a high school graduate could have written something more convincing):

VERY QUIETLY OBAMA’S CITIZENSHIP CASE REACHES THE SUPREME COURT

AP- WASHINGTON D.C. – In a move certain to fuel the debate over Obama’s qualifications for the presidency,the group “Americans for Freedom of Information” has Released copies of President Obama’s college transcripts from Occidental College . Released today, the transcript from the school indicates that Obama, under the name Barry Soetoro, received financial aid as a foreign student from Indonesia as an undergraduate.

The transcript was released by Occidental College in compliance with a court order in a suit brought by the group in the Superior Court of California. The transcript shows that Obama (Soetoro) applied for financial aid and was awarded a fellowship for foreign students from the Fulbright Foundation Scholarship program. To qualify, for the scholarship, a student must claim foreign citizenship.

This document would seem to provide the smoking gun that many of Obama’s detractors have been seeking. Along with the evidence that he was first born in Kenya and there is no record of him ever applying for US citizenship, this is looking pretty grim. The news has created a firestorm at the White House as the release casts increasing doubt about Obama’s legitimacy and qualification to serve as President article titled, “Obama Eligibility Questioned,” leading some to speculate that the story may overshadow economic issues on Obama’s first official visit to the U.K.

In a related matter, under growing pressure from several groups, Justice Antonin Scalia announced that the Supreme Court agreed on Tuesday to hear arguments concerning Obama’s legal eligibility to serve as President in a case brought by Leo Donofrio of New Jersey . This lawsuit claims Obama’s dual citizenship disqualified him from serving as president. Donofrio’s case is just one of 18 suits brought by citizens demanding proof of Obama’s citizenship or qualification to serve as president.

Gary Kreep of the United States Justice Foundation has released the results of their investigation of Obama’s campaign spending. This study estimates that Obama has spent upwards of $950,000 in campaign funds in the past year with eleven law firms in 12 states for legal resources to block disclosure of any of his personal records. Mr. Kreep indicated that the investigation is still ongoing but that the final report will be provided to the U.S. attorney general, Eric Holder.

Mr. Holder has refused to comment on the matter.

Here is the Snopes page that deals with most of the information concerning the Orly Taitz lawsuit. Despite the fact that this fake story was posted on Resistnet TWO MONTHS AGO (and another two months before that) and received generally the same reaction (you know a story is bullshit when Birthers come out of the woodwork to speak against something another Birther posted) you still get these geniuses inquiring about where they should channel their outrage.

Birther elligibility

First post, even the dumb ones are inquiring as to where they can find a link to the story. Not because they want to verify where it’s coming from but because they want to chain email it to everyone they’ve ever met.

AZ is concerned about Snopes

Wow when AZ-concerned talks something down you KNOW it must be bullshit. I also don’t have to point out how ridiculous Suzanne Fort makes herself sound. Oh I can’t trust these Snopes people because they might be Democrats, I’ll have to confer with my fact-checker Andrew Breitbart before I can accept this information as unbiased.

Fake Hawaiian Birth Cert

The only reason I’ve ever gone to Hawaii was to get some fake documents made up so I assume this too. I mean Obama hasn’t come out against this and said he’s NOT forging his birth certificate while on vacation. I got a funny feeling about all this…

The boy who cried bullshit

Ah now the truth starts to come out. Unfortunately The Regulator (Oath Keeper) can’t continue with this trend because we all know all he does every waking minute of every waking day is read up on what Resistnet and HotAir and FOXNation have to say.

Snopes is funded by ACORN!

Thank you Jim! Not only do you point out that this kind of thing is STUPID but you also bring to light the fact that this kind of BULLSHIT isn’t being properly moderated. But wait I thought Resistnet was moderating themselves super extra hard now because of this kind of thing. Also Snopes is run by ACORN, no surprise there. I wonder what Youtube video The Regulator (Oath Keeper) learned that from.

Jim is a smart guy (kinda)

I agree with everything Jim says (except the part at the end about shredding this conversation, we here at TarsTarkas.net believe we should archive such a discussion for the good of all man kind and in the name of internet humor!).

And there you have it. All these responses for something that’s circulated SIX TIMES ALREADY on Resistnet and has been debunked by these same amnesiacs over and over again. But don’t worry, everything else you read on the Internet must be true.

Written by skiplogic